Aug 16, 2011

Τι το κάμνεις themed αφού εν το κατέχεις;

Τόσα έξοδα να το κάμεις, κάμε το τζιαι full themed!

Επήα τις προάλλες σε ένα εστιατόριο/μπαρ στον Πρωταρά, ονόματι "Flintstones". Η διακόσμιση εν χάννει, πολλά πρωτοποριακή που σε κάμνεις να ξεφεύκεις που την καθημερινότητα.

Αλλά εξενέρωσε με άγρια η
σερβιτόρα ρε παιδί μου.

Έρκεται να πιάσει παραγγελία, λαλεί μας
"τι θα φάτε";

Επήα να το παίξω πασιαμάς τζιαι λαλώ της,
"μπριζόλα δεινόσαυρου έχετε;"

Έμεινε τζι εθώρεν με αποβλακωμένα.
"Huh?" Λαλεί μου.

Ούτε πιλέ μου να γελάσει να κάμει αστείο πίσω.

Ίντα
huh σιόρ. Πού καθούμαστε; Έννεν στο Flinstones που ήρταμε;

Γιατί το κάμνετε έτσι themed αφού εν μπορείτε να μπείτε στο πνεύμα της ούλλης φάσης;

Ας το εφκάλλεται σκέτο "
Stones" σιόρ τζιαι κανεί. Χώρκα που η σερβιτόρα εφόρεν καθημερινά ρούχα τζι όι κάτι που να παραπέμπει στο κλασικό καρτούν.

Χώρκα που στις οθόνες έδειχνε οτιδήποτε άλλο παρά Flinstones. Χώρκα που το μενού ήταν άλλα των άλλων. Γίνεται να βάλλεις τα Apple Ciders κάτω που τις μπύρες; WTF;;

Για να λαλούμε του στραβού το δίκαιο, το μόνο που ήταν themed που μέσα στο μενού, ήταν ένα κόκτεϊλ ονόματι Yabba Daba Doo. Τα υπόλοιπα όμως, άστα να πάνε.

Όι ιδιότροπος εν είμαι. Αλλά ρε κουμπάρε, μιας τζι έκαμες τόσα έξοδα να κάμεις έτσι ωραίο τόπο, έμπα τζιαι στον κόπο να κάτσεις να σκεφτείς πώς να κάμεις theme τζιαι το μενού σου αλλά τζιαι το προσωπικό σου.

Αλλά να μου πεις, ζαττίν εν για αυτό που ήταν όφκερο τις παραπάνω ώρες τζαι τα δίπλα ήταν γεμάτα.

No comments:

Post a Comment